Īsteno digitālo transformāciju

Atdod uzņēmuma darbus IT sistēmai, kas

Digitālā transformācija

Nemaksā darbiniekam par to, ko var izdarīt IT sistēma - pārej uz digitālu risinājumu!

Lai darbinieks dara to, ko sistēma pagaidām neizdarīs!
Digitālās transformācijas ieviešana stiprina konkurētspēju, veicina izaugsmi un uzlabo efektivitāti.

Tirgus apstākļi spiež uzlabot efektivitāti!

Automatizējot un digitalizējot vienkāršus darba procesus, uzņēmums iegūst vairāk laika un resursu, lai veiktu produktīvākus un inovatīvākus darbus. Tā kā tirgus mainās un darba procesi noveco, ir nepieciešams veikt pārmaiņas, lai turpinātu saglabāt savu konkurētspēju un efektivitāti.

  • Palielināta produktivitāte
  • Uzlabota efektivitāte
  • Laika vērtīga izmantošana
  • Samazinātas izmaksas
  • Lēmumus pieņem balstoties uz datiem
Tava darba vide un procesi

Digitalizē un automatizē klientu servisu!

Digitalizēt klientu servisu ir svarīgs, jo klienti sagaida piekļuvi pakalpojumiem jebkurā laikā, arī nakts vidū. Digitalizēts un automatizēts klientu serviss nodrošina tūlītēju reakciju, samazinot gaidīšanas laiku un papildus veicamos soļus. Bez ērta un optimizēta klientu servisa klienti var izvēlēties konkurentus, kas piedāvā labāku pieejamību un ātrākus risinājumus.

  • Klientu atbalsts 24/7
  • Konkurētspēja
  • Samazināta darbinieku slodze
  • Ātra klientu apkalpošana
  • Ērts klientu serviss
Laikietilpīga procesu veikšana

Vai cilvēciskās kļūdas izmaksā pārāk dārgi?

Nejaušas cilvēciskās kļūdas, var uzņēmumiem izmaksāt dārgi. Neatkarīgi no tā, vai tās ir nepareizi nosūtītas preces, kļūdas inventarizācijā vai datu ievadē, šīs kļūdas var kaitēt uzņēmuma reputācijai un finansiāli. Digitalizējot uzņēmuma procesus, tu vari ievērojami samazināt šādas kļūdas, nodrošinot precīzāku un efektīvāku darbību.

  • Kļūdu samazināšana
  • Finansiālo zaudējumu mazināšana
  • Uzlabota darba kvalitāte
  • Paaugstināta darba efektivitāte
  • Uzņēmuma izaugsmes veicināšana
Finansiālo zaudējumu mazināšana

Koncentrējies uz darbiem ar lielāku pievienoto vērtību. Pārej uz digitālo vadību.


Digitālā transformācija veicina uzņēmuma izaugsmi, efektivizējot procesus - piesakies bezmaksas konsultācijai, lai varētu palīdzēt tev palīdzēt.

Pieteikties konsultācijai

Lai runā rezultāti

SIA Autoskola Einšteins

Digitālā tranformācija ļauj uzņēmumam izvirzīties līderpozīcijās visā tirgū un atvērt daudzas un plašas izaugsmes iespējas. 

https://einsteins.lv
Autoskola Einšteins

Pirms digitalizācijas:

Studenti:

Līdz 1000 studentu gadā

Instruktori:

~ 20

Ofisa darbinieku:

~ 14

Situācija:
  • Manuāla un klātienes līguma parakstīšana
  • Pakalpojumu apmaksa tikai klātienē
  • Rēķini tiek sagatavoti tikai manuāli
  • Informācija tiek glabāta Excel failos
  • Apmācības notiek tikai klātienē
  • Instruktoru kontaktus iegūs tikai zvanot/prasot autoskolā
  • Nodarbības atcelt un pārcelt tikai zvanot/rakstot instruktoram privāti
  • Manuāli jāpilda atskaites par studentiem
  • Informācijas trūkums, daudz informācijas jātur galvā
  • Nav nekādas braukšanu un instruktoru kontroles
  • Sarežģīta finanšu kontrole
  • Novecojusi lapa

Pēc digitalizācijas:

Studenti:

~ 10 000 + studentu gadā x 10

Instruktori:

~ 100 x 5

Ofisa darbinieku:

~ 20 x 0.5

Situācija:
  • Mūsdienīga un lietotājiem draudzīga mājas lapa
  • Mājaslapa ar iestrādātiem atlaižu mehānismiem
  • Viena vienota sistēma visām autoskolas darbībām
  • Vienotā vērtēšanas sistēma ļauj viegli novērtēt studenta prasmes un studentiem ir vieglāk saprast lietas, kas viņam vēl jāapgūst
  • Studentu sistēma, kurā students:
  • Var veikt online apmācību, pieteikties klātienes nodarbībām un teorijas eksāmenam
  • Var pieteikties braukšanām, redzēt braukšanas progresu, vērtējumu un vēsturi
  • Var iegādāties papildpakalpojumus - mācību grāmatas, medicīniskās komisijas apmeklējumu vai pirmās palīdzības kursus
  • Var veikt maksājumus un redzēt visu informāciju par veiktajiem maksājumiem un veiktajiem pirkumiem
  • Redz līgumu
  • Redz darbības, kas vēl jāveic, lai iegūtu autovadītāja apliecību
  • Insturkotru sistēma, kurā instruktors var:
  • Izveidot savu braukšanas grafiku, nepieciešamības gadījumā var atcelt nodarbības
  • Redzēt sava grafika noslodzi
  • Redz katra studenta braukšanas vēstures kartīti
  • Var novērtēt katru studentu pēc braukšanas
  • Redz savu studentu skolas braukšanas eksāmenu rezultātus.
  • Administrācijas daļa:
  • Visa informācija ir pieejama visiem darbiniekiem, ja ir piešķirtas atbilstošās tiesības
  • Maksājumu, pieteikumu un līgumu parakstīšana notiek attālināti
  • Sistēma saslēgta ar CSDD sistēmu. Ieviesti automātiski kontroles mehānismi
  • Mācību grupu pusautomātiska veidošana balstoties uz peiprasījumu dažādās vietās
  • CRM - iespējams izsekot katra klienta darbībām un komunikācijai ar klientu. Klientu konsultantiem redzami katru dienu veicamie darbi
  • Uzņēmuma ieguvumi:
  • Pateicoties procesu standartizācijai un digitalizācijai, izdevies palielināt darbinieku produktivitāti. Viens klientu konsutlants var pakalpot 2x vairāk studentsu nekā pirms procesa sākšanas
  • Apmierinātāki klienti - visa naudas plūsma ir caurspīdīga. Klienti novērtē braukšanas vērtēšanas sistēmu, braukšanas mācīšanās process ir caurspīdīgāks un klientiem saprotamāks. Klientiem saprotamāks tiesību iegūšanas process
  • Iestrādātie kontroles mehānismi ļauj samazināt nepieciešamo darbinieku skaitu
  • Standartizēts braukšanas apmācību process ļauj autoskolai nodrošināt klientiem saprotamu apmācību kursu un ļauj straujāk paplašināt instruktoru skaitu

MADARA Cosmetics, AS

Digitālā transformācija ļauj uzlabot noliktavas darbu, ļaujot paatrināt inventerizāciju, samazināt kļūdas, kā ar sekot darbinieku veikumam. 

https://madaracosmetics.com
Madara Cosmetics

Pirms digitalizācijas:

Situācija:
  • Manuāla darbu sadale. Katrs darbinieks darāmos darbus saņem no noliktavas vadītāja. Katras nepilnības gadījumā katrs jautājums tiek skaņots ar noliktavas vadītāju
  • Manuāla un neprecīza preču rezervācija klientiem
  • Sarežģīta/neattīstīta preču kontrole. Tiek nosūtītas nepateizās preces klientiem
  • Lēna un manuāla inventerizācija. Liels papīru kalns pēc inventerizācijas, kurš jāievada datorā pēc tam manuāli
  • Vāja pārskatāmība pār katru darbu un neskaidrības par katra darbinieka produktivitāti
  • Augstākajai vadībai maz datu par reāli notiekošo noliktavā

Pēc digitalizācijas:

Situācija:
  • Digitalizēta inventarizācija, kas ļauj to paveikt 3x ātrāk un iegūt uzreiz atskaiti digitālā formātā. Risinājums ļauj veikt inventerizāciju ne tikai noliktavā, bet arī veikalos jebkurā laikā
  • Dati par klientiem, to prasībām un pasūtījumiem tiek ielasīti no Horizon. Pēc pasūtījuma noformēšanas Horizon tiek ģenerēta pavadzīme
  • Katram klientam ir individuālas prasības. Saņemot jaunu pieprasījumu no klienta, sistēma automātiski izskaitļo, vai viss pieprasījums ir izpildāms konkrētajam klientam
  • Iespēja veikt virtuālu preču rezervāciju uz noteiktu laiku noteiktiem klientiem. Rezervētas tiek pieprasītās preces no konkrētām preču partijām
  • Katram noliktavas darbiniekam tiek piešķirti darbi digitāli. Noliktavas darbinieki savus uzdevumus redz uz planšetes
  • Noliktavas darbinieki veicot vākšanas uzdevumu veic preču skanēšanu ar QR kodu skaneri. Sistēma neļauj savākt preces, kuras nav paredzēts savākt konkrētajā pieprasījumā
  • Sistēma automātiski rēķina pasūtījuma gala svaru un to var salīdzināt ar reālo svaru. Tādejādi sistēma palīdz samazināt vākšanas kļūdas
  • Transporta daļa galā var ģenerēt piegādes label un packing list katram pasūtījumam
  • Katram pasūtījuma ir redzama visa vēsture - kurš darbinieks ko ir darījis
  • Tiek uzskaitīts katra darba paveikšanas laiks
  • Vadība redz atskaites caur Mircrosoft Power BI

No kā sastāv
digitālā transformācija?

Kāpēc izvēlēties Datateks?

Mēs palīdzam uzņēmumiem sasniegt izaugsmi, izstrādājot pielāgotus digitālos risinājumus, kas optimizē procesus un uzlabo efektivitāti.

Izstrādājam sarežģītus IT risinājumus jau kopš 2002. gada

Mūsu veidotais projekts autoskolai Einšteins ieguva apbalvojumu Platīna peles 2022

Esam ilggadējs sadarbības partneris

Esam viena komanda, kas sastāv no dažādiem speciālistiem ar dažādām kompetencēm

Spējam iedziļināties Tavā vajadzībā un rast labāko risinājumu

Spējam apskatīties uz problēmu no dažādām prizmām un ātri uztveram info