“”

Google Ads

Google reklāmas (Google Ads)

Google reklāmas ir lielisks veids, kā piesaistīt jaunus klientus un palielināt pārdošanas apjomu, stiprināt uzņēmuma tēlu vai popularizēt produktu. Google reklāmas ļauj parādīt Tava uzņēmuma reklāmas cilvēkiem, kuri meklē Tavu uzņēmumu,  produktus vai pakalpojumus Google meklētājā.

Google reklāmas tiks parādītas tikai tad, kad cilvēki meklēs jūsu produktus vai pakalpojumus. Ir iespējams noteikt, cik lielu budžetu atvēlēt reklāmai.

Šeit ir daži ieguvumi, ko nodrošina Google reklāmas:

  • Ir iespējams uzzināt, cik daudz cilvēku ir ieraudzījuši reklāmu un cik daudz cilvēku ir noklikšķinājuši uz to.
  • Ir iespējams pielāgot reklāmas, pamatojoties uz reklāmas rezultātiem.

Google reklāmas ir online reklāmas, kas tiek izvietotas Google tiešsaistes reklamēšanas platformā un tās būs redzamas Google meklēšanas rezultātos un/vai Google Display reklāmu tīklā (Youtube, Gmail, Google Maps un citos Google pārvaldītos resursos, kā arī vairāk nekā 35 miljonos mājaslapu un mobilo aplikāciju. Prasmīgi izstrādājot reklāmas stratēģiju un rūpīgi izvēloties reklāmas izvietošanas iestatījumus Google Ads sistēmā, Tavu reklāmas nevarēs nepamanīt. Google Ads sniedz ļoti plašas iespējas uzņēmuma reklāmas kampaņai un profesionāla to lietošana atnesīs vēlamos rezultātus – jaunus klientus, atpazīstamību un izaugsmes iespējas. Visas Google reklāmas vada algoritmi, kas palīdz sasniegt vēlamo auditoriju un nodot tai nepieciešamo vēstījumu.

Pārdošanas apjomu kāpināšanai un jaunu klientu piesastei Google reklāmas kampaņas ir neaizvietojams rīks. Google reklāmu kampaņu veidu daudzveidība sniedz iespēju atrast vislabāko reklāmas veidu, kas saskanēs ar uzņēmuma mārketinga startēģiju, budžetu un izvirzītajiem mērķiem. 

Google Ads reklāmu veidi:

  1. Meklēšanas tīkla kampaņas – veiksmīgi uzrunā auditoriju, kura lieto Google meklētājprogrammu, uzrunājot "viskarstāko auditoriju" (cilvēkus, kas aktīvi meklē konkrētu pakalpojumu vai preces). Šīs teksta reklāmas Google veido oriģināls virsraksts, apraksts  un URL, kā arī tās var tikt papildinātas ar papildinājumiem (tālruņa numuru, atrašanās vietu Google Maps, tekstuāliem papildinājumiem un atsevišķos gadījumos arī ar nelieliem attēliem). Kad potenciālais klients meklēs sev nepieciešamo pakalpojumu vai produktu Google meklētājā ievadot interesējošos atslēgvārdus.
  2. Reklāmas tīkla kampaņas –vizuālā reklāma Google tiek radīta pēc īpaši izstrādātas stratēģijas, kas balstās uz uzņēmuma mārketinga plānu.

Uz doto brīdi Latvijā izmantotākie Google reklāmas tīkla kampaņu veidi:

  • Video kampaņas (Video campaigns) – kļuvušas par meistarīgu mārketinga triku, izklaidējot un piesaistot lielu auditoriju, kurā atrodas potenciālie uzņēmuma klienti. Youtube ir pirmā platforma, kur izvietot video reklāmas Google, bet ne tikai. Ir vērts izmantot Youtube priekšrocības, jo vairāk nekā 40% pircēju visā pasaulē atzīst, ka ir iegādājušie produktu, kas ticis reklamēts Youtube vietnē.
  • Remārketings jeb atkārtotās reklāmas – iespēja atkārtoti uzrunāt uzņēmuma mājaslapas apmeklētājus, atgādinot par veikto apmeklējumu. Tiek doti jauni, interesi veicinoši signāli un tiek atgādināts pirmais impulss, kas piesaistīja uzmanību uzņēmuma mājaslapai.
  • Performance Max kampaņas – sniedz iespēju automatizēt reklāmas, lai Google algoritmi reklāmu nodotu īstajai mērķauditorijai. Šo kampaņu reklāmas mērķēti uzrunā potenciālos klientus.
  • Aplikāciju kampaņas (App campaigns) – aktuālas uzņēmumiem, kuri radījuši aplikāciju pakalpojuma vai produkta lietošanai, iegādei. Šādas reklāmas pārliecinoši mudinās auditoriju instalēt jaunradīto lietotni un ar to mijiedarboties.

Google Ads reklāmas konta pārvaldīšana prasa iemaņas, pieredzi un iespēju nepārtraukti analizēt rezultātus un sekot līdzi jaunākajām tendencēm un tehnoloģiskajām iespējām, lai sasniegtu izcilu rezultātu. Ja trūkst izpratne par kopsakarībām, viegli pieļaut kļūdas kas izmaksās dārgi. Starp biežāk pieļautajām kļūdām ierindojas:

  • reklāmu attēlojums neatbilstoši zemās pozīcijās saskaņā ar reklāmu stratēģiju
  • reklāmu attēlojums pārlieku augstās pozīcijās saskaņā ar reklāmu stratēģiju
  • reklāmu attēlojums neizdevīgā laikā vai dienās
  • reklāmu attēlojums pārāk intensīvi (uzrunājot pārāk bieži vienu un to pašu cilvēku)
  • neatbilstoši izvēlētus reklāmu izmaksu iestatījumus
  • neatbilstoši izvēlētus vai neizvēlētus atslēgvārdus, mērķauditorijas un reklāmu izvietojumus
  • u.c.

Mūsu speciālisti ir gatavi novērst nepilnības, lai dinamiskajā Google reklāmu vidē Tavs uzņēmums sasniegtu pēc iespējas labākos rezultātos definētakā budžeta ietvaros. Mūsu komanda izprot Google Ads kopsakarības un ieguvumus iepretim ieguldījumam – pieredzē balstītas zināšanas ir tieši tā pievienotā vērtība, ko varam sniegt klientiem.

Mūsu komanda vairāk nekā 10 gadus, dien dienā veido veiksmīgas Google reklāmas kampaņas. Mūsu profesionāļi tur roku uz Google pulsa, tiek sekots līdzi jaunākajām iespējām Google tiešsaistes reklamēšanās platformā, tādēļ, bez šaubām, varam teikt, ka nodrošināsim efektīvu reklāmas kampaņu ikvienam klientam, kas sasniegs mērķauditoriju un veicinās biznesa izaugsmi. Mūsu labākā vizītkarte ir fakts, ka mūsu sniegtie Google reklāmu pakalpojumi ir ļoti pieprasīti.

Esam gatavi profesionāli konfigurēt klienta Google reklāmas kontu. Visas darbības tiek veiktas ar mērķi radīt efektīvas reklāmas kampaņas, lai lieki netērētu reklāmu budžetu. Mums ir svarīgi Google reklāmu kvalitātes rādītāji - tā ir konkurences priekšrocība dažādu reklāmdevēju starpā, jo vienādu izmaksu uzstādījumu gadījumā, augstāk un biežāk tiek attēlotas reklāmas ar labākiem kvalitātes rādītājiem.

Efektivitātes kāpināšanai un pilnvērtīgai apmeklētāju datu analīzei nodrošinām Google Ads konta sasaisti ar Google Analytics kontu. Šī ir iespēja analizēt reklāmas kampaņas rezultātus un atrast efektīvākos atslēgvārdus – kas ne tikai atvedīs potenciālos klientus, bet kas atvedīs tādus potenciālos klientus, kas izdarīs pirkumus un pārtaps no potenciālajiem klientiem par klientiem. Visvērtīgākie atslēgvārdi un frāzes ir tās, kas atved klientu līdz mājaslapai vai interneta veikalam pirkuma veikšanai, un šādus atslēgvārdus Google Analytics palīdzēs atrast.

Kāpēc uzticēt mums Tava uzņēmuma Google Ads reklāmu kampaņas? Jo mums ir:

  • prasmes un vairāk kā 10 gadu laikā iegūta neatsverama pieredze darbam ar Google reklāmas kampaņām
  • uz efektivitāti orientēta darba organizācija
  • svarīgs klienta viedoklis
  • lielisks klientu atbalsta serviss
  • Google Partners sertifikāts, kas norāda uz mūsu sniegto Google Ads pakalpojumu profesionalitāti