“”

IT sistēmu integrācija ar Visma Horizon, Tildes Jumis, Directo, Microsoft Dynamics 365, Solcraft un citām IT sistēmām

CRM, noliktavas un grāmatvedības sistēmu integrācija ar e-veikalu, citu sistēmu vai aplikāciju – uzņēmumiem, kas aug!

Veicam e-veikalu, sistēmu un aplikāciju integrāciju ar plaši izmantotām CRM, grāmatvedības un noliktavas sistēmām:

integrācija ar Visma Horizon

integrācija ar Tildes Jumis

integrācija ar Directo

integrācija ar Solcraft

integrācija ar Microsoft Dynamics


Horizon integrācija

Iegūsti efektīvu risinājumu sava uzņēmuma darbībai. Noliktavas-grāmatvedības sistēmas Horizon integrācija sniedz iespēju automatizēt, sistematizēt un efektivizēt procesus tieši Tava uzņēmuma vajadzībām.

Mēs piedāvājam gan esošu e-veikalu un sistēmu integrāciju ar Horizon, gan arī individuālu e-veikalu un sistēmu izstrādi ar iekļautu individuālu Horizon integrāciju. Jāatzīst, visbiežāk web izstrādes uzņēmumi Latvijā piedāvā standartizētus risinājumus ar standartizētu Horizon datu apmaiņu, nemaz neskatoties uz to, ka vairumā gadījumu uzņēmumiem ir individuālas un pamatotas prasības. Uzņēmumiem atšķiras gan atlaižu un cenu mehānismi, gan sinhronizējamie datu lauki precēm - mēs piedāvājam personalizētu integrāciju atbilstoši e-komercijas vajadzībām, jo to atļauj Visma Horizon funkcionalitāte.

Kāpēc izvēlēties Datateks, ja ir nepieciešama noliktavas grāmatvedības sistēmas Horizon integrācija:

  • Pielāgojam datu risinājumus atbilstoši katra uzņēmuma individuālajām vajadzībām, kas neliek mainīt biznesa procesus sistēmas dēļ
  • Maksimāli automatizēti procesi, kas optimizē uzņēmuma ikdienas darbu
  • Plašas datu apmaiņas iespējas
  • Individuāla plānošana un izstrāde

Vēlies noskaidrot, kāds pakalpojums ir piemērotāks tieši Tev?

Piesakies bezmaksas konsultācijai, lai uzzinātu, kā mēs varam palīdzēt paaugstināt Tava biznesa vērtību.
Pieteikties konsultācijai

Sadarbības process un gaita

Prasības
1
Prasības
Biznesa un tehnisko prasību definēšana
Prasības
Biznesa un tehnisko prasību definēšana
Izpēte
2
Izpēte
Lietotāja izpēte
Izpēte
Lietotāja izpēte
Prototips
3
Prototips
Prototipa izstrāde, balstoties uz prasībām un izpētes rezultātiem
Prototips
Prototipa izstrāde, balstoties uz prasībām un izpētes rezultātiem
Dizains
4
Dizains
Kvalitatīva un intuitīva dizaina izstrāde
Dizains
Kvalitatīva un intuitīva dizaina izstrāde
Testēšana
5
Testēšana
Testēšana, nepilnību novēršana un uzlabošana
Testēšana
Testēšana, nepilnību novēršana un uzlabošana
Programmēšana
6
Programmēšana
Risinājumu izstrāde un koriģēšana
Programmēšana
Risinājumu izstrāde un koriģēšana
Palaišana
7
Palaišana
Projekta palaišana un galarezultāta testēšana
Palaišana
Projekta palaišana un galarezultāta testēšana
Attīstīšana
8
Attīstīšana
Risinājuma uzturēšana un attīstīšana
Attīstīšana
Risinājuma uzturēšana un attīstīšana

Horizon integrācija ļauj veikt papildus pakalpojumus:

  • UX/UI izstrāde un testēšana
  • Individuāla dizaina izstrāde
  • Dažādu cenu mehānismu ieviešana
  • Dažādu atlaižu mehānismu ieviešana
  • Pielāgošana Google tehniskajām prasībām (SEO)
  • Digitālais mārketings
  • E-komercijas risinājumu tālāka attīstība un pilnveidošana

 

Horizon integrācija ar individuāli izstrādātām sistēmām

Gadījumos, ja standarta noliktavas grāmatvedības sistēmas Horizon integrācija neatbildīs Tava uzņēmuma vajadzībām, mēs piedāvāsim risinājumus, kas tieši tāpat palīdzēs optimizēt uzņēmuma procesus. Mūsu risinājums būtu vai nu izmantot gatavus rīkus pielāgojot tos vai arī izstrādāt individuālu IT sistēmu. Ir iespējama, gan individuāla Horizon integrācija, gan arī pielāgotu un individuālu IT sistēmu izstrāde.

Izvēloties individuāli izstrādātu sistēmu mēs piedāvājam:

  • Sistēmas prototipa izstrādi, testēšanu un papildināšanu
  • Sistēmas prasību specifikācijas izstrādi
  • Sistēmas izstrādi, testēšanu un ieviešanu
  • Sistēmas attīstīšanu un pilnveidi

Individuālas sistēmas ieviešanas piemērs:

“MADARA Cosmetics” bija vajadzība pilnībā automatizēt savas noliktavas operācijas, kuras mērķis bija digitāli piešķirt katram noliktavas darbiniekam uzdevumus, ko viņi varētu saņemt un izpildīt, izmantojot planšeti. Lai nodrošinātu lielāku precizitāti un efektivitāti, katru pasūtīto preci būtu nepieciešams noskanēt ar skenera palīdzību. Pēc uzdevumu izpildes automātiski ģenerējas atskaites transporta un pārdošanas nodaļai. Lai sasniegtu šos mērķus, Horizon nespēja piedāvāt piemērotu risinājumu, tādēļ uzņēmums izlēma izstrādāt un pielāgot individuālu rīku noliktavas darbu optimizācijai.

Lai sasniegtu nosprausto mērķi, tika izveidots prototips gan administrācijas daļai, gan Android aplikācijai. Prototipa izveide palīdzēja precizēt uzņēmuma vajadzības. Iegūstot no Horizon datus, administrācijai bija iespēja tos sadalīt darbiniekiem un noteikt prioritātes; pēc darbu paveikšanas dati tika padoti atpakaļ uz Horizon kā pavadzīme. Adminstrācijai bija iespēja sekot līdzi visiem darbu veikšanas procesiem.


MADARA Cosmetics ieguvumi strādājot ar Datateks:

1

Pilnībā digitalizēts noliktavas darbs

2

 

Precīzu darbu un prasību nodošana darbiniekiem

 

3

Noliktavas precizitātēs uzlabošana

4

Samazināts darba uzdevumu izpildes laiks

5

Automātiska dokumentu ģenerēšana (kas iepriekš tika veidoti manuāli)

Vai vēlies saprast, kā Horizon sistēmas integrācija optimizēs Tava uzņēmuma procesus?

Mēs labprāt izskaidrosim!
Pieteikties konsultācijai

Mūsu izstrādātie e-risinājumi

Lepojamies ar risinājumiem, kurus izstrādājām mūsu klientiem.

Visi darbi

Klientu atsauksmes

Mūsu klienti ir gandarīti par Datateks komandas profesionālo rezultātu. Pārliecinies pats!

Jurģis Grabčiks

[Hermes Distribution]

Inga Gricēviča

[SINDA & V R]

Vairāk nekā 300 uzņēmumu ir izstrādājuši e‑veikalus kopā ar mums

Piesakies bezmaksas konsultācijai, lai uzzinātu, kā mēs varam palīdzēt paaugstināt Tava biznesa vērtību.

Pieteikties konsultācijai
Pieteikties konsultācijai
Mūsu pakalpojumi

Sasniedz savus mērķus ar Datateks

Sazinies ar mums!

Būsim priecīgi palīdzēt.