Facebook reklāmas
Facebook reklāmas ir lielisks veids, kā palielināt pārdošanas apjomu un sasniegt biznesa mērķus. Facebook ir viena no populārākajām sociālo mediju platformām pasaulē un dod iespēju sasniegt plašu auditoriju. Lielākoties cilvēki nevar savu ikdienu iedomāties bez Facebook, tāpēc prasmīgi izplānots un realizēts sociālo tīklu mārketings, var veicināt Tava biznesa vai produkta atpazīstamību un palielināt peļņu.
Mēs piedāvājam Facebook reklāmu izstrādes pakalpojumus, kas palīdzēs Tev sasniegt biznesa mērķus. Mēs izveidosim reklāmas, kas ir pielāgotas Tava biznesa vajadzībām un mērķiem, un monitorēsim reklāmu rezultātus, lai pārliecinātos, ka Tu saņem maksimālu atdevi no savas investīcijas. Sociālo tīklu mārketings ne vienmēr prasa milzīgus ieguldījumus, bet vainagojas ar patīkamiem rezultātiem.
Šeit ir daži iemesli, kāpēc rekomendējam apsvērt Facebook reklāmu izstrādes pakalpojumu pasūtīšanu pie mums:
- Mēs esam pieredzējuši Facebook reklāmu speciālisti, un mēs zinām, kā izveidot efektīvas reklāmas, kas palīdzēs Tev sasniegt biznesa mērķus.
- Mēs piedāvājam individuālu pieeju katram klientam, un mēs izveidosim reklāmas, kas ir pielāgotas Tava biznesa vajadzībām un mērķiem.
- Mēs monitorēsim reklāmu rezultātus, lai pārliecinātos, ka Tu saņem maksimālu atdevi no savas investīcijas.
Ja vēlies uzzināt vairāk par Facebook reklāmām vai pasūtīt Facebook reklāmu izstrādes pakalpojumus, lūdzu, sazinies ar mums.
Facebook reklāmas kampaņu risinājumi:
- iepazīšanās jeb informēšanas posma Facebook reklāma (Awareness) – zīmola atklāšana jaunai auditorijai, komunikācijas veidošana ar mērķauditoriju un popularitātes veicināšana
- izpētes jeb apsvēršanas posma Facebook reklāma (Consideration) – produkta vai pakalpojuma savienošana ar klientu, kuram tā ir aktualitāte. Mērķis ir ar Facebook reklāmas palīdzību informēt un motivēt auditoriju rīcībai
- ieguvuma jeb konversijas posma Facebook reklāma (Conversion) - mērķētas Facebook reklāmas atlasītai auditorijai, kura gatava iegādāties uzņēmuma sniegtos pakalpojumus vai produktus.
Reklāma Facebook nodrošina:
- sekotāju skaita palielināšanu
- uzņēmuma popularitāti
- uzņēmuma mājaslapas apmeklējuma palielināšanu
- tiešu komunikācijai ar potenciālajiem klientiem un sadarbības partneriem
- pārdošanas apjomu pieaugumu
Iespējams, Facebook reklāmas veidošana ar Facebook piedāvāto rīku Facebook Ads Manager un Meta Business Suite pirmajā brīdī nešķiet sarežģīta, tomēr profesionāla palīdzība noteikti nodrošinās efektīvākas kampaņas un prātīgāku reklāmas budžetu izmantošanu. Mūsu komandai reklāma Facebook ir ikdienas sastāvdaļa, un mūsu klientiem esam kļuvuši par uzticamu partneri. Sociālo tīklu mārketings var būt Tava iespēja parādīt sevi, savu produktu vai pakalpojumu plašākai auditorijai, tuklāt radot stāstu uzskatāmi atspoguļojot un pārliecinot mērķauditoriju.
Kāpēc izvēlēties mūs Facebook reklāmas kampaņu izstrādei? Jo mums ir:
- plaša pieredze Facebook reklāmas kampaņu izstrādē
- komanda, kas pārzina Facebook reklāmas stratēģiju nianses
- spēja piedāvāt radošu un individuālu risinājumu katrai Facebook reklāmai
- lieliski Facebook kampaņu rezultāti
Facebook konta apkalpošana
Lai uzņēmums varētu ātri un viegli sasniegt sev vēlamo auditoriju ir nepieciešami sociālie tīkli, kā viens no tiem ir Facebook konta administrēšana. Tā kā Facebook nodrošina ātru saziņu ar citiem, uzņēmumiem ir svarīgi izveidot mārketinga plānu un regulāri sekot, lai Facebook konta apkalpošana noritētu patstāvīgi. Mārketinga plāns nodrošināt to, ka regulāri tiks plānots un publicēts saturs, kas nodrošinās, ka Facebook satura veidošana būs pilnvērtīga un efektīva. Izstrādājot Facebook kontiem saturu, mēs ne tikai balstāmies uz Tava uzņēmuma mērķiem, vērtībām un klientu vajadzībām, bet arī sekojam līdzi jaunākajām sociālo tīklu tendencēm, lai saturs, kas tiek publicēts uzņēmuma kontā būtu uzrunājošs.
Regulāra Facebook kontu apkalpošana veicinās komunikāciju un saskarsmi ar klientiem, tāpat tas klientiem atgādinās par Tavu uzņēmumu. Tieši tāpat veidojot komunikāciju ar klientiem Facebook, uzņēmumam būs labāka iespēja izprast, kāds ir viņa klients un kas tieši viņu interesē, ar kādiem paņēmieniem viss labāk būtu viņu uzrunāt.